כנס אפריל 2014 – ערוצי השיווק

שיווק זה קשה, לפעמים זה מתיש ויש כ”כ הרבה ערוצים לשווק…
איך בוחרים מה נכון לעסק שלי?
מורן אלויה הציגה בפנינו את מגוון ערוצי השיווק הקיימים כיום.
ערוצים ממוקדים כמו נטוורקינג, שת”פים וניוזלטר ולעומתם – ערוצים להמונים, כמו
אינטרנט, עיתונות וטלוויזיה.
דנו ביתרונות ובחסרונות שלהם, למי הם פונים? האם הם עולים כסף? וקיבלנו
רעיונות לשימוש אפקטיבי ונכון בכל אחד מהערוצים.
קיבלנו תרגיל קצר בו הינו צריכות לדרג את ערוצי השיווק לפי מספר פרמטרים כמו
זמן, אנרגיה ותקציב, שכל ערוץ מצריך מאיתנו.
וריאינו כיצד בעזרת דרוג קצר, יכולנו למקד את הזמן והאנרגיה שלנו בערוצי השיווק
הרלוונטים לנו ולעסק שלנו, ולהתחיל בבניית תוכנית שיווקית תפורה למידותינו.